معاون پارلمانی معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور : اجرای خط دوم انتقال آب استان حدود 10000 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


نشست بررسی شاخص های رشد، توسعه و پیشرفت و مسائل و مشکلات استان با حضور معاون پارلمانی و مشاوران معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ، استاندار و برخي از نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

" ناد علی الفت پور" در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) و با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان توفیق عبادت، بندگی و درک بهتر این ماه پر خیر و برکت را از خداوند متعال خواستار شد.


وی ضمن تاکید بر شناسایی شاخص های رشد و پیشرفت و بررسی مسائل و مشکلات استان یزد خاطرنشان ساخت: در سفر 2 روزه معاون و مشاوران معاونت راهبردی رئیس جمهور راهکارهای رفع نیازهای استان یزد بررسی خواهد شد.


معاون پارلمانی معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور افزود: به همین منظور روز قبل با حضور در ساختمان معاونت برنامه ریزی استانداری یزد و جلسه با معاون استاندار و برخی از مديران استان، اطلاعات جامعی از وضعیت دارالعباده یزد بدست آوردیم که قطعا در تصمیم گیری های آینده تاثیر گذار خواهد بود.


وی با بیان این مطلب که با توجه به 15 سال خشکسالی متوالی نیاز اصلی استان یزد تامین آب مورد نیاز مردم است، تصریح کرد: اجرای خط دوم انتقال آب استان حدود 10000 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در راستای تامین هزینه آن تمام تلاش خود را به كار مي گيريم.


الفت پور با اشاره به خشکسالی و پیامدهای منفی آن در استان یزد از اصلاح شاخص های تخصیص اعتبارات مازاد، خشکسالی و عمرانی استان خبر داد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا